Helt fra første dag har vi vært fanatisk opptatt av å leverer kvalitet i toppklasse og god service!

Gjennom mange år er Star Motor AS kåret til et av landets beste karosseri verksteder av NAF og Gjensidige forsikring. Det er et kvalitetsstempel vi er meget stolte av, men vi bruker det på ingen måte som noen hvilepute. Vi jobber veldig hardt hver eneste dag for opprettholde den høye standarden vi har satt oss.

Når skikkelig kvalitet og god service er det som teller, så kan du som kunde være sikker på at du får det beste fra begge kategoriene hos oss!

Vi ordner alt med forsikringsselskapet ditt.Slik at du slipper å tenke på den biten.

Vi har i mange år samarbeidet med de største forsikringsselskapene i Norge, for å gjøre det enklest mulig for deg.

Når du har fått skadenummeret ditt fra forsikringsselskapet tar du kontakt med oss for inspeksjon og takst av skaden. Vi sørger for å få taksten godkjent hos forsikringsselskapet ditt og setter videre opp tid for innlevering av bilen din til reperasjon.

Og om du skulle ha behov for det, så ordner vi en leiebil til deg mens bilen din står på verkstedet.

Ta kontakt, så finner vi den beste løsningen for deg.
If ForsikringGjensidige Forsikring
Codan ForsikringTide Forsikring
Finner du ikke ditt forsikringsselskap i listen over? Det betyr ikke at vi ikke dekker deg. Listen viser bare noen få av selskapene vi jobber med. Ta kontakt så sjekker vi din forsikring.

Vi har også et langt og godt samarbeid med flere av de største bilforhandlerne i og rundt Oslo.

Våre samarbeidspartnere

Auto EliteAutoviaBerg AutoBerg AutoØsterås Bilsenter

Fått skade på bilen?

Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt ved første anledning.

Minimum 1 bokstav og 4 siffer. (Eks: A1234 / AB12345)

Laster..

Registreringsnummer: -

Understellsnummer: -

Registreringsår: -

Sist EU-godkjent: -

Neste frist for godkjent EU-kontroll er:

Bestill EU-kontroll
Kontaktinformasjon
Informasjon om bilen

Vært uheldig og fått skade på bilen din?Bestill en time hos oss, så tar vi en titt på omfanget.

Når du har fått skadenummeret ditt fra forsikringsselskapet, fyller du ut i skjemaet på denne siden, så tar vi kontakt snarest med dato for inspeksjon.

Vi sørger for å få taksten godkjent hos forsikringsselskapet ditt, slik at du slipper å tenke på den biten. Når det er gjort setter vi opp tid for innlevering av bilen din til reperasjon. Trenger du leiebil, ordner vi det også.

Vi vil alltid forsøke å gjøre hele prosessen enklest mulig for deg.